sâmbătă, 26 mai 2012

O varianta a povestii cu Bloody Mary

          Stiti povestea cu Bloody Mary..Mereu am avut o mica teama sa ma uit in oglinda noaptea, mai ales cand eram data cu creion negru pe la ochi. Mereu am trait cu gandul ca cineva vrea sa-mi faca rau. Desi nu prea credeam eu in aceasta legenda, multi nu credem in anumite legende, dar parca totusi devenim  inspaimantati si putin paranoici. Sunt mai multe variante ale acestei legende, dar eu va voi spune o varianta, care probabil nu ati auzit-o.Se spune ca  Bloody Mary  este vazuta in oglinda atunci cand este rostit numele ei de trei ori sau, chiar de mai multe ori(depinde de versiunea povestii). Ea te va rani grav, chiar te omoara. Legenda ei spune ca era singura la parinti, tatal ei fiind doctor... intr-o noapte parintii ei au gasit-o cu ochii deschisi, dar fara rasuflare. Acesta a ingropat-o dar i-a legat o mana de sfoara, si foara era legata de un clopot, in caz ca aceasta este inca vie, sa o auda si sa o dezgroape. Mama ei a stat si a plans la cosciugul fetei..dar se facuse frig, si s-a dus in casa.Fata se trezise si trase de clopot, dar nimen n-a auzit-o, iar aceasta a murit. Ziua urmatoare cand doctorul s-a trezit a vazut ca, clopotul  era mai jos, acesta a dezgropat-o. Cand a vazut-o era plina de sange pe maini, dar fara unghii, ele erau prinse  in lemnul de la cosciug. (Aceasta a fost o varianta a povestii.) Numele de "Bloody Mary" imi aminteste de o intamplare neplacuta de acum activa ani... nu vreau sa dau detalii.Am auzit ca este si un film numit dupa fata.Nu l-am vazut pana acum, dar cred ca merita vazut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu