sâmbătă, 26 mai 2012

Experienta Out Of Body

Poate ca va vine sa credeti, sau nu, mie mi s-a intamplat o experienta Out Of Body (O.B.E). Era dimineata, inainte sa ma duc la scoala, intr-o miercuri. Ma vedeam pe mine de sus. Mai explicit era ca si cum eu stateam pe tavan, si ma uitam la mine cum dormeam in pat. Deodata am deschis ochii in realitate,vedeam normal, iar in stanga mea era o umbra  neagra, si langa ea un fel de schelet(daca pot sa-i zic asa) cu coastele ciudate. Ochii mi se inchideau, deveneau foarte grei, dar nu vroiam sa-i inchid nicidecum. Incercam sa ma misc, dar nu puteam.Ochii deveneau tot mai grei.. Acea umbra mi-a trecut prin fata ochilor, si i-am inchis. Inima imi batea foarte tare. Incepusem sa spun o rugaciune in minte,dar nu am reusit sa o termin, atunci iar am deschis ochii si era"scheletul" ala si se uita la mine, atunci am tipat foarte tare, si a venit mama in camera. A disparut totul. Puteam sa vad clar,sa ma misc, insa eram foarte transpirata. I-am explicat mamei ce mi s-a intamplat, dar nu vroia sa ma creada, i-am spus unei colege in care pot avea incredere in ea, sper ca ea ma intelege. Nu va doresc aceasta experienta,cel putin pentru mine a fost o experienta urata. Am auzit de la o cunostinta ca se poate practica Out Of  Body cu ajutorul unui mentor. Nu dau detalii acum, cine vrea sa afle, sa ma intrebe.:) Va doresc numai bune!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu